پایگاه خبری کازرون نیوز | kazeroonnema.ir

کد خبر: ۱۰۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۳
برای عبور کشور از پیچ خطرناک و گردنه بحران اقتصادی نیازمند یک حماسهی سیاسی است که قلهی آن حماسه انتخابات است و حماسهی سیاسی مقدم بر حماسهی اقتصادی است. انتظار رهبر معظم انقلاب در عرصهی حماسه سیاسی و اقتصادی از مردم این است که بگونهای عمل کنند که دشمن احساس ضعف و سستی در ملت آگاه ایران نکند.

پوشیده نیست که دشمنان سیلیخورده از انقلاب اسلامی و در رأس آنها استکبار جهانی، که تا به حال برای از پای درآوردن جمهوری اسلامی به هر ترفند و حیلهای متوسل شدهاند، راه به جایی نبردند و نقشههای آنها بر آب شده است. این بار، خلاف همهی ادعاهای دروغین بشردوستانه و آزادیخواهانه و اعلامیههای حقوق بشری، با یک صفآرایی ناجوانمردانه و دَدمنشأنه، دست به تهدیدهای شدیدتر و گستردهتر اقتصادی زدهاند و هر روز محاصره اقتصادیشان علیه ایران اسلامی تنگ و تنگتر مینمایند، تا جایی که حتی از ورود دارو جلوگیری میکنند تا شاید بتوانند این ملت شریف، غیور و سلحشور و مقاوم را فرسایش داده، خسته کرده و تسلیم خواستههای شوم خود نمایند و نظام جمهوری اسلامی را ساقط کنند.

به هر حال برای برون رفت از وضعیت کنونی که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، قرار گرفتن در گردنهای سخت و پیچی خطرناک است، راه چاره چیست؟ تسلیم زر و زور و تزویرِ زورگویان و سلطهطلبان و زیادهخواهان و چپاولگران بینالمللی شدن؟ و ننگ و ذلت را پذیرفتن؟ و عبور از آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی که همان آرمانهای همهی انبیای عظام، ائمه معصومین(علیهما السلام) و شهدای گرانسنگ و عزیزمان و به هدر دادن مقاومتهای سی و پنج ساله انقلابمان؟ یا با صبر و استقامت و ایستادگی و گذشتن از اختلافات و آماده شدن برای یک مانور عظیم همبستگی و ساختن حماسهی بزرگ و شگفتانگیز حضور در انتخابات، حماسهای که همهی زورگویان، فتنهجویان، غارتگران، و سلطهجویان جهانی را مات و مبهوت و مأیوس گرداند و جمهوری اسلامی را ثبات و قوام و استحکام بیش از پیش بخشد و دوستان و طرفدارانش را در اقساء نقاط عالم، امیدوارتر گرداند.

آری! عزت، غیرت، شرافت، شهامت وظیفه و تکلیف دینی، ملی و انقلابی این ملت رشید و اصیل حکم میکند که در 24 خرداد ماه، ملت، حضور شکوهمند و دشمن شکن خود را در پای صندوقهای انتخابات به نمایش جهانیان گذارند و مردمسالاری دینی ایران اسلامی را الگویی برای جهانیان نمایند و دشمنان را بیش از پیش سر خورده و پشیمان کنند. 

به راستی که برای عبور کشور از پیچ خطرناک و گردنه بحران اقتصادی نیازمند یک حماسهی سیاسی است که قلهی آن حماسه انتخابات است و حماسهی سیاسی مقدم بر حماسهی اقتصادی است. انتظار رهبر معظم انقلاب در عرصهی حماسه سیاسی و اقتصادی از مردم این است که بگونهای عمل کنند که دشمن احساس ضعف و سستی در ملت آگاه ایران نکند. مردم در این انتخابات باید رفتاری از خود نشان دهند که مایهی آرامش خاطر ملت و هم مایهی خوشحالی دوستان انقلاب باشد و از سوی دیگر باعث سرافکندگی دشمنان انقلاب اسلامی در جهان گردد.

انتظار رهبر فرزانه انقلاب از مردم این است که در صحنهی سیاسی که از جلوههای بارز آن حضور در اتخابات است، حضوری حماسی بیابند و حماسه بیافرینند. با همتی بلند و نگاهی امیدوارانه و با شور و شوق وارد شوند. بنابراین، پیش بسوی تحقق حماسه سیاسی با حضور باشکوه انتخاباتی که این خواست رهبر حکیم و عزیزمان است. 
امیرالمؤمنین علی(ع) فرمودند: کسی که به وقت یاری رهبرش در خواب باشد زیر لگد دشمن بیدار میشود. پس جان برادر، به امر رهبری، با سلاح رأی، پیش به سوی خلق حماسهای دیگر.

نویسنده: علی اسدزاده
برچسب ها: علی اسدزاده
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
جنوب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۴
0
1
تسلیم پذیری است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبین محترم؛
۱) کازرون نما، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
۲) طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
۳) چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
۴) در صورت وارد کردن ایمیل خود، وضعیت انتشار نظر به اطلاع شما خواهد رسید.
۵) اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
مشاركت
آب و هوا و اوقات شرعی کازرون
آب و هوای   
آخرين بروز رساني:-/۰۶/۰۲
وضعيت:
سرعت باد:
رطوبت:%
°
كمينه: °   بیشینه: °
فردا
وضعيت:
كمينه:°
بیشینه:°
کازرون
۱۴۰۳/۰۲/۲۰
اذان صبح
۰۴:۴۵:۴۱
طلوع افتاب
۰۶:۱۴:۱۵
اذان ظهر
۱۳:۰۰:۱۹
غروب آفتاب
۱۹:۴۵:۳۳
اذان مغرب
۲۰:۰۲:۴۶